You are currently viewing השוואת מחירי איטום – כיצד משווים וחוסכים?

השוואת מחירי איטום – כיצד משווים וחוסכים?

אם בביתכם יש סימני רטיבות באחד מהמקומות הבאים: התקרות, הקירות, מתחת לבלטות הסמוכות למרפסות ובעוד אזורים אז יש חשש סביר לחדירת מים שנובעת מאיטום גרוע. כדאי ומומלץ מאוד לבצע עבודות איטום בהקדם האפשרי כדי למנוע נזקים מצטברים על אלו שכבר נגרמו. מים חודרים אל תוך הבית בימים גשומים, ולעיתים, הרטיבות מתגלית רק לאחר זמן. התוצאה המיידית היא טיח וצבע מתקלפים שבעקבותיהם מופיעים סימני עובש. האוויר בחלל הופך להיות לח ויש סכנה לפגיעה במערכות נשימה של הדיירים עד כדאי התפרצות של מחלות.

טיפול מקדים

מומלץ מאוד להקדים ולטפל בליקויי איטום כבר בעונה היבשה ואז ניתן לחסוך את כל הבעיות הנלוות הללו. צריך לזכור, כי תיקון בעיות רטיבות אורכות זמן רב מאחר ויש צורך להמתין עד להתייבשות האזור הרטוב. רק אז ניתן לחדש טיח וצבע. לרוב, תיקון כזה נחשב לתיקון של טלאי על טלאי ויהיה צורך לבצע טיפול מקיף לכל הקירות ולתקרה שבחדר. איטום גגות יעיל ומקצועי יפתור לחלוטין בעיות אלו ויחסוך עגמת נפש וכסף רב.

להלן מספר שיטות לאיטום גגות ולצידיהם מחירים מומלצים:

איטום ביריעות ביטומניות – איטום זה מקובל ויעיל מאוד. הוא נשמר לאורך שנים. היריעות עמידות מאוד לקור וחום קיצוני, וכן, עמידות גם בפני פגיעות מכאניות. איטום של יריעות בעובי של 5 מ”מ עולה בין 70- 120 ש”ח למ”ר. במקרים בהם יש צורך להזיז דודי שמש ומתקנים אחרים תיגבה תוספת. פריסת  יריעות של 4 מ”מ תעלה כ 10 שקלים פחות למ”ר.
זיפות גגות – הינו זול משמעותי ועלותו היא בין 25 – 45 שח למ”ר. זיפות זה מקובל לעשות על גגות של בתים משותפים ונוח לעשותו בגגות שיש עליהם מתקני דוד שמש ואחרים. איטום זה כולל גם מריחת חומר הלבנה על הזפת אותה עושים לאחר שהזפת מתקררת.
איטום בחומר אקרילי משחתי – 40 – 59 שח למ”ר. מתאים לגגות ללא שיפועים בהם אין היווצרות מים.
איטום בחומר פוליאוריטני – 50 – 65 שח למ”ר. מתאים בעיקר למרפסות ולגגות מרוצפים.

איטום מקצועי

צריך לציין, כי כל סוגי האיטום הללו מתאימים לגגות בטון שבהם עדיין לא נעשה איטום. האיטום במצב כזה הוא היעיל ביותר ונשמר לאורך זמן רב בזכות כושר ההיצמדות של החומרים לבטון. מומלץ לבצע איטום באמצעות חברה מקצועית בעלת ניסיון מצטבר וידע בתחום. איטום מעולה יספק לכל בעל בית ומבנה שקט נפשי ויפתור אותו מטיפול חוזר ונשנה בבעיות נזילות וחדירת מים.

בהצלחה

רוצה הצעה לאיטום?

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.