You are currently viewing שבירת קירות בדירה

שבירת קירות בדירה

שבירת קירות הינו נושא המתחיל להיות מאוד פופולרי ומוכר. אנשים רבים מתעניינים בו, מכוון שהינם מחפשים להגדיל חללים בבתם או דירתם. ניתן להסביר את תופעה זו, כך שזוג עם ילדים אשר מתגוררים בבית עם כמה חדרים, יעדיפו בחיים המבוגרים שלהם להרחיב את החדרים. זו רק דוגמה אחד למה שווה וכדאי לשבור קירות. בנוסף לכך, ניתן לשבור קירות במשרדים, או בכל חלל אשר בנויים קירות. אם החלטתם לשבור קירות ואתם מעוניינים לבצע זאת, ניתן להזמין אנשי מקצוע, מהנדס בניין או איש שיפוצים מנוסה ליעוץ. מומלץ לקרוא ולהבין את כל הנקודות החשובים לקראת מעמד זה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לשבירת קירות בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

פיקוח על שבירת קירות

במידה והחלטתם לשבור קיר בביתכם על מנת להרכיב חלל או לפתוח אחד חדש, מומלץ מאוד לא לעשות זאת לבד, על מנת לא לגרום לנזקים ולא לפגוע לבטיחות שלכם. קירות הינם הבסיס של הבתים, כך חשוב מאוד להתייעץ עם אנשים מקצוע ולבקש את השירותים שלהם. כאשר אתם תתחילו עם תהליך זה, חשוב להיות ערניים ולפקח על השיפוצים אלו על מנת למנוע תאונות ולבדוק שהעבודה בוצע כפי הרצון והדרישות שלכם.

שבירת קירות בבית – תכנון לפני הפעולה

על מנת להכין את השטח, ישנם כמה שלבים אשר יש למלא כדי להתחיל את העבודה בבטיחות רבה, וניתן להיעזר באנשי מקצוע אשר יבצעו את הפעולה:

  1. ראשית, יש לבחור חומרים המתאימים לעבודה של שבירת קירות. ישנם סוגים של קירות שונים כגון בטון, גבס או בלוקים, כך שלכל קיר מתאימים חומרים משלו.
  2. מומלץ לבדוק כמה פועלים צריכים לבצע את שבירות קיר מבחינת בטיחות, והגודל של הביצוע.
  3. ניתן לעשות בדיקה על מנת לבדוק אם קיימים בקיר צנרת או חשמל, כדי לא להיתקע בבעיות שונות.
  4. בנוסף, חשוב לבדוק אם הקיר אשר תרצו לשבור אינו עמוד שמחזיק את מהנה. במידה וכן, יש צורך לקבל אישור של מהנדס על מנת לשבור את קיר זה. מול זה, אפשר להבין החשיבות של ביקור של מהנדס בנין לפני שבירת קירות.

אחרי כל שלבים אלו, השיפוצים יכולים להתחיל, והתשלום יקבע רק לאחר הביצוע של העובדים.

אילו המחירים של שבירת קירות לבית?

לצורך העניין, החומרים והציוד אשר עוברים משתמשים הינו יקר כאשר הוא איכותי ונכון. אך המחירים שלהם תלויים בגודל ועוצמה של העבודה אשר שבירת קיר דורשת.  שבירת קיר גבס לא יעלה כמו שבירת קיר בטון וכדומה. באופן כללי המחירים יכולים להיות בין 50 ל350 שקלים, לפי פרמטרים שונים.

שבירת קירות – בחירת קבלן שיפוצים מקצועי וממולץ

ישנם כמה פרמטרים של בחירת קבלן שיפוצים אשר מומלץ להבדיל ולהסביר:

  • ראשית, ניתן לבדוק איזה חוות דעת הקבלן מקבל באתרים שונים ומגוונים. יש לבדוק את העבודות שלו אצל לקוחות קודמים, וכמובן שמומלץ לבדוק את האותנטיות של עבודתו והביקורות עליו. ניתן לבדוק בביקורות אלו, האם הוא עומד בזמנים, בהתחייבויות וכדומה.
  • אפשרות נוספת, הינה להגיע למקומות אשר בהם הקבלן ביצע שיפוצים בעבר, על מנת לבדוק בעיניכם את עבודתו והאם הוא מתאים לכם. שיפוץ טוב צריך לעמוד ולהחזיק לאורך זמן רב, כך תדעו מהי האיכות של הביצועיים של הקבלן.
  • כמובן שהניסיון של הקבלן מאוד חשוב, איש מקצוע אשר עובד שנים רבות בתחום זה יכול להיות הרבה יותר מקצועי מקבלן המתחיל בקריירה שלו.

בחירת חברה לשבירת קירות הדירה

ניתן למצוא חברות רבות בתחום זה בכל הארץ. אנו ממליצים להתרשם מחברת האוטמים בישראל אשר מציעה שירות איכותי ומקצועי, עם קבלנים ואנשי מקצועי העוסקים בתחום שבירת קירות, עם ניסיון רב.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לשבירת קירות בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם.