You are currently viewing איטום גגות תרמי

איטום גגות תרמי

בישראל קיימות עונות שונות ומזג האוויר ביניהם שונה מקצה לקצה. החורף במקומות רבים בישראל מאופיין בימי גשם וקור רציניים ואילו הקיץ לח וחם מאוד. הפרשי הטמפרטורות הללו עלולים לגרום לחדירת קור וחום קיצוני והדבר קורה בעיקר מהגגות.

בנוסף לכך עלול חום הבית שמושג באמצעות חימום מסיבי להיפלט החוצה. כל זה יוביל לצריכת אנרגיה מוגברת שהינה יקרה ואף פוגעת באיכות הסביבה. איטום גג תרמי יכול לסייע מאוד ולגרום לבית להיות יבש ואטום לחדירת קור וחום. ניתן להבחין בגגות שטוחים ובאחרים עם שיפועים. גגות רעפים נמנים על המשופעים והם פופולאריים מאוד בישראל. ניתן להבחין במספר שיטות איטום תרמי שמותאמים לסוגי גג שטוחים ומשופעים.

גג שטוח ניתן לאטום באמצעות פוליסטירן ושכבת בטקל. לוחות פוליסטירן, או בשמם הידוע קלקר, מתאימים מאוד לאיטום בגלל שהם עמידים בפני רטיבות ומאחר והם בעלי נקבוביות ומוליכות תרמית נמוכה. ניתן לבצע בידוד תרמי ישירות על האיטום, או לחילופין, איטום הפוך, שמשמעותו הינה  הנחת הבידוד תחילה ומעליו שכבת האיטום.
לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות ומומחים ומתכנני איטום יכולים לסייע בבחירת השיטה המתאימה למבנה. איטום תרמי לגג רעפים מבצעים מתחת לגג הרעפים ורצוי לבצעו בעת בניית הגג. מקובל להשתמש ביריעות מיוחדות שמכילות סיבי פוליאסטר ורדידי אלומיניום. לכל אחד מהחומרים הללו יש תפקיד כאשר האלומיניום הוא זה שדוחה את קרני השמש והפוליאסטר משמש יותר לאיטום. ניתן לבצע בידוד תרמי לגגות רעפים גם כשגרים בבית ומגלים שהאיטום אינו תקין. במצב כזה יש קודם להוריד את הרעפים ורק אז להתחיל בתהליך האיטום. כל בעל מבנה יכול להחליט על סוג האיטום המתאים לו, ולרוב, הוא מבצע את הבחירה על פי מיקום הבית, צרכיו ויכולותיו הכספיות.

מחפשים חברת איטום, שמתמחה באיטום גגות תרמי?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירות מקצועי ומתקדם לאיטום תרמי במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר סיום עבודת האיטום הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום הגג? השאירו פרטים ונחזור אליכם.