You are currently viewing איטום גגות – יריעות ביטומניות

איטום גגות – יריעות ביטומניות

אם אתם סובלים מנזילות מים ומרטיבות בבית על בסיס קבוע, אז אולי הגיע הזמן למצוא פתרונות איטום מושלמים לגג ביתכם. זה לא נעים לגלות כל חורף מחדש שהתקרה רטובה, שהטיח והצבע מתקלפים ושיש ריחות של טחב ועובש. המראות אינם יפים ועלולות להתפתח בעיות בריאות במערכות הנשימה של בני הבית. בדיוק בנקודת זמן כזאת כדאי להתייעץ עם מומחים לאיטום אשר מסוגלים לספק פתרונות הולמים לטווח ארוך. חברת האוטמים בישראל הינה בעלת תשתית מתאימה לביצוע עבודות איטום מורכבות לבתים ומבנים אחרים ומבצעת את העבודה בצורה מקצועית ועל פי הספר.
איטום הגג באמצעות יריעות ביטומניות הוא צעד נבון ואיכותי מאוד בכל הקשור בנושא האיטום, מכיוון שחומר זה הוא מהמומלצים ביותר לאיטום הגג בצורה יסודית ונקייה.
אז, אם אתם מעוניינים להזמין שירותי איטום ביריעות ביטומניות ואתם מחפשים מקצועית, אמינה עם ניסיון מקומכם איתנו.
האוטמים בישראל תעניק לכם איטום גגות על ידי יריעות מקצועי ובמחיר אטרקטיבי במיוחד!
אצלנו כל סוגי האיטום מגיעים עם אחריות מלאה עד 10 שנים!
25 שנות ניסיון

איטום על ידי יריעות ביטומניות – שיטת איטום יעילה

אחת משיטות האיטום הפופולאריות ויעילות הינה איטום גגות ביריעות ביטומניות. מדובר על יריעות מיוחדות אותם פורסים על הגג ואשר יוצרות איטום מוחלט. במצב אידיאלי פורסים את היריעות על גג בטון חדש ואז הן נצמדות בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, ניתן לפרוס אותן על גגות שבוצע בהם איטום על ידי זיפות או יריעות דומות קודמות. לא מקובל להניח אותן על גגות שעברו איטום בחומרים אחרים שאינם בני אותה משפחה מהסיבה הפשוטה שהן לא תדבקנה. מומחי האוטמים בישראלמנוסים בעבודה זאת ויכולים לתת טיפים בנושא לכל לקוח.

סוגי יריעות

ניתן להשתמש ביריעות מסוגים שונים. יש יריעות בעובי של 4 או 5 מ”מ וניתן לפרוש אותן בשכבה אחת או בשתי שכבות. אפשר להניח אותם מחתחת לגגות מרוצפים, במרתפים ובמחסנים תת קרקעיים ובעוד מקומות נדרשים. החיבור ביניהם נעשה באמצעות חימום אך יש יריעות שניתן להצמידן זו לזאת באמצעות הדבקה. יש סוגי יריעות שעמידות יותר לחום ואחרות יותר לקור והבחירה ביניהם נעשית על פי הייעוד של האיטום. בכל מקרה יריעות ביטומניות הן יריעות חזקות העמידות לאורך זמן בטמפרטורות חום או קור קיצוניות ואפילו בפני פגיעות מכאניות. בנוסף, אין צורך בתחזוקה שוטפת שלהן.

ביצוע מקצועי

לשימוש ביריעות ביטומניות יש יתרונות רבים. למרות העלות היקרה, יחסית, שלהן ביחס לפתרונות איטום אחרות ההשקעה בשיטה זאת טובה מאוד. מומלץ ליצור קשר עם חברת האוטמים בישראל לצורך קבלת מידע על תהליך האיטום. לכל עבודת איטום כזאת יש צורך להיערך אחרת. לעיתים, יש על הגגות מתקני דודי שמש שיש צורך להורידם, ולהרכיבם מחדש לאחר האיטום. לעיתים, יש צורך בפתרונות נוספים ומנהלי החברה יודעים להציע ולבצע אותם.

מחירי איטום ביריעות ביטומניות

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות 5 מ”מ – 70-150 ש”ח למטר.

*המחיר לפי גודל הגג.

*המחיר כולל עבודות ניקיון סטנדרטי.

*לא כולל פירוק דודים או קולטים.

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות 4 מ”מ – 60-130 ש”ח למטר.

*המחיר לפי גודל הגג.

*המחיר כולל עבודות ניקיון סטנדרטי.

*לא כולל פירוק דודים או קולטים.

האוטמים בישראל חברת איטום וזיפות גגות תתאים עבורכם את סוג האיטום במקצועיות כדי שתיהיו בטוחים ששום טיפת מים לא תחדור את הגג שלכם:

זמינות – צוות מקצועי בפריסה ארצית זמין תמיד לקבל את שיחתכם בכל שעות היום.
מחירים – אנו נתאים לכם הצעה מדוייקת בהתאם לצרכים שלכם במחיר הוגן!
שירות – אנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם לפני וגם אחרי.
אמינות – אנו מתחייבים לתת לכם שקיפות מלאה על כל שלבי העבודה.

רוצים לשמוע מה האיטום שהכי מתאים לגג שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

התגובות נעולות.