You are currently viewing איטום גגות פוליאוריטן

איטום גגות פוליאוריטן

בתי מגורים ומבנים אחרים אמורים להיבנות על פי תקנים מוגדרים, ובין היתר, יש כללים ותקנים לנושא האיטום. חדירת מים ונזילות לתוך המבנים נגרמים כאשר האיטום אינו תקין ואינו יסודי והדבר עלול לגרום לאי נעימות רבה.
קירות נרטבים, טיח וצבע מתקלפים ומעלים עובש ויציבות קרמיקות ואריחים מתערערת. האוויר בחללים במבנה נעשה לח ויש חשש להתפרצות מחלות נשימה ואחרות לדיירים הנחשפים אליהם. איטום טוב שנעשה בעונה היבשה מונע את כל הבעיות הללו.

יש מספר סוגי איטום ואחד המעולים שבהם הוא איטום באמצעות חומרים פוליאורטנים מסוגים שונים. פוליאוריטן  בהתזה מאפשר איטום מקסימאלי למרבית סוגי הגגות ולמעט גגות רעפים. הוא יוצר בידוד חום וקור וניתן להתיז אותו גם על מעקות. העלאת סף הגובה נותנת איטום טוב יותר. ההתזה יוצרת משטח אחיד כאשר החומר מתקשה, (להבדיל מיריעות ביטומניות שיש צורך לחברם באמצעות חימום או הדבקה) החומר מקנה בידוד חום ודוחה את קרני השמש. הוא נשאר גמיש ולא נסדק כתוצאה מתזוזות של האדמה.

מחפשים חברת איטום, שמתמחה באיטום גגות פוליאוריטן?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום לגג בפוליאוריטן במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר כל איטום הגג הצוות שלנו יעניק לכם אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מחירי איטום בפוליאוריטן

פוליאוריטן מיועד לאיטום גגות ומרפסות מרוצפים ואחרים והשימוש בו נפוץ מאוד. ניתן להשתמש בו כחומר איטום מתחת למרצפות, לגגות רעפים וגגות מסוגים אחרים וכן, באיטום משטחים מרוצפים החשופים לשמש ולפגעי מזג האוויר. איטום משטחים מרוצפים נעשה בשלבים. תחילה מורחים ווקס על האזור אחר כך פותחים את הפוגות במרצפות ובפנלים בעזרת מסור יהלום, מנקים וממתינים לייבוש המקום. את החומר הפולימרי מורחים על כל האזור וממתינים להתייבשותו.
מחיר עבודות האיטום הינו
איטום בחומר פוליאוריטני גג עד 50 מ”ר:    50 – 100 שקלים למ”ר.
איטום בחומר פוליאוריטני גג מעל 50 מ”ר:  60 – 100 שקלים למ”ר.
* המחירים משתנים על פי גודל המקום סוג החומר, ופרמטרים אחרים.

 

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.