You are currently viewing איטום גגות ומרזבים

איטום גגות ומרזבים

מרבית הנזילות וחדירות המים לתוך הבית קורות מהגגות ויש לכך מספר סיבות. הגג סופג את כמויות הגשם והמשקעים הרבות ביותר בגלל שהוא החשוף ביותר אליהם. ברגע שאין ניקוז טוב, המרזבים סתומים או סדוקים ואין איטום יעיל אזי המים מוצאים דרכם להיכנס דרך סדקים קיימים.

כל חדירת מים אינה טובה למבנה והדבר קשה במיוחד כאשר יש חודרות כמויות מים רבות. איטום גגות יעיל יפתור כל בעיית נזילה וישאיר את הבית יבש גם בימי החורף הגשומים ביותר. מבחינים במספר סוגי איטום, וכל אחד מהם נותן פתרונות טובים.

איטום באמצעות יריעות ביטומניות – איטום זה נחשב לאיטום יעיל ופופולארי ורבים אוהבים אותו בגלל מספר סיבות חשובות. יריעות ביטומניות עמידות לתנאי קור וחום קיצוניים וכן, לפגיעות מכאניות. הן יכולות לתת מענה ארוך שנים וכמעט ואין צורך לבצע תחזוקה שוטפת שלהם. ניתן לקרוא עוד בהרחבה על שיטת איטום ביריעות במאמר שכתבתי בנושא

איטום באמצעות התזה או מריחה – איטום זה נעשה באמצעות חומרי איטום על בסיס חומרים פוליאוריטנים, אקריליים וביטומנים ומקובל למרוח אותו או להתיזו. התזה נעשית בעיקר בגגות משופעים. קראו עוד בנושא איטום בהתזה

איטום באמצעות זפת חמה או בשפה המקצועית (זיפות גגות)– היא שיטה וותיקה ויעילה ומבוצעת במספר דרכים. על ידי מריחת שכבה אחת או שתיים. כאשר מורחים שתי שכבות ניתן להניח ביניהם אריג פיברגלס או רשת איטרגלאס.

איטום מרזבים –  אין זה משנה מה שיטת האיטום כי בכל מקרה יש צורך לבצע איטום מרזבים יעיל. מניחים חומרי איטום בנקודת החיבור של המרזב לגג, וכן לבצע אטימה בנקודות חיבור של האלמנטים השונים במרזב. אם קיימים סדקים אז יש למלא אותם בחומר איטום מתאים. מרזבים עשויים מפח נחושת או אבץ. יש צורך לאטום עם חומר מתאים שעמיד בפני מים עומדים ואשר ימנע התפתחות טחב ואצות.

מחפשים חברת איטום גגות, שמתמחה באיטום מרזבים?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום גגות ומרזבים במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר סיום עבודת איטום הגג או המרזב הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.