You are currently viewing התאמת איטום גגות לוועדי בתים

התאמת איטום גגות לוועדי בתים

וועדי בתים הם אלו שאחראים על שורה של נושאים הקשורים לחיים המשותפים בבית. גגות בבניינים משותפים שייכים לכל הדירות, אלא אם כן, הדברים רשומים אחרת בטאבו. לכן, אחריות על איטום הגגות והטיפול בהם נתונה בידי הוועד הממונה.
יחד עם זאת, גם בבתים שיש בהם חלוקת שטח הגג נוקטים כל בעלי הדירות יד אחת לצורך ביצוע עבודות תשתית שונות כולל איטום גגות.

הסיבה לכך פשוטה וקשורה בענייני נוחות ומחירים. יש צורך לבצע איטום גג בצורה אחידה ולא בשיטה של טלאי על טלאי כשכל דייר מזמין טיפול לחלק שלו. יותר מזה, נזילת מים בצד אחד של הגג יכולה להשפיע על דירה שנמצאת בצד השני. המים מחלחלים בשיפוע וחודרים בסדק הראשון שהם נתקלים בו. איטום משותף יפתור את כל הבעיות הללו ואחרות נוספות, ימנע ויכוחים ועגמת נפש וכן, יקטין עלויות.

וועדי בתים אוהבים לחסוך בעלויות ולרוב, יש להם שטח גדול לאיטום. במקרים רבים הם יבצעו איטום באמצעות זפת חמה. איטום זה שנעשה בצורה נכונה, תוך כדי שימוש בזפת תקנית 75/25 יחזיק מעמד למספר שנים.
יש צורך להלבין את הזפת באמצעות סיד או צבע לבן מתאים אחר מיד לאחר התקררות הזפת. יש צורך לבצע הלבנה מחודשת אחת לשנה עם בוא הקיץ.
וועדי בתים שרוצים להשקיע יותר יבצעו איטום באמצעות יריעות ביטומניות שנחשב לאיטום בדרגה גבוהה. בנוסף, הם יכולים להחליט על איטום באמצעות מריחת חומרי איטם משחתיים ונוזליים. במקרים אלו משתמשים בחומרי איטום על בסיס פוליאוריטני, אקרילי או ביטומני.

מומחים לאיטום יכולים להמליץ לכל וועד בית על סוג האיטום המתאים לו ביותר מבחינת הצורך, צורת הגג והמתקנים הנמצאים עליו ועוד. בעלי הבית ישקללו את כל המידע כולל המחירים ויקבלו החלטה.

מחפשים חברת איטום גגות, שמתמחה באיטום מבנים משותפים?
חברת האוטמים בישראל בעלת ניסיון רב בשיתוף פעולה עם ועד הבית לאורך כל תהליך האיטום.
לאחר סיום עבודת האיטום הצוות שלנו יעניק לכם אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון
מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום גגות? השאירו פרטים ונחזור אליכם.