You are currently viewing איטום גגות שטוחים

איטום גגות שטוחים

חדירת מים לתוך בתים ומבנים נגרמת כאשר אין איטום טוב ויעיל. אחד המקומות הבעייתיים מבחינה זאת הינו הגג ומרבית מקרי נזילות המים קורות ממנו. יש לזה סיבות רבות והחשובות בהן הן היותו גג שטוח שיכול להכיל שלוליות מים בעת ירידת גשמים עזים.

ניקוז טוב יכול לפתור חלק מהבעיה אבל גם הוא לא יועיל במקרים שיש על הגג סדקים וחריצים דרכם המים יכולים להיכנס. סיבה אחרת נוספת היא שטח הפנים הגדול של הגג והעובדה שיש עליו מתקנים שונים שעשויים מברזל העלולים לפגוע באיטום.

איטום יסודי של גגות שטוחים יפתור לחלוטין בעיות של חדירת מים ומבחינים במספר סוגי איטום.

איטום פופולארי הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות שמניחים על הגג. מחברים את היריעות באמצעות חימום או דבק מיוחד. היריעות עמידות מאוד בפני קור וחום קיצוני, וכן, בפני פגיעות מכאניות.

ניתן לאטום גג גם באמצעות מריחה או התזה של חומרי איטום משחתיים ונוזליים שמבוססים על חומרים ביטומאניים, אקריליים ופוליאוריטנים. כמובן, שקיים איטום באמצעות זפת חמה וניתן לבצע אותה בשכבה אחת או יותר.

איטום ובידוד גגות שטוחים

יש מצבים בהם מבקשים בעלי המבנים לבצע שילוב של איטום ובידוד, ולמעשה, זה הדבר הנכון לעשותו בישראל.
יש עונות שנה כמו קיץ וחורף שמאופיינות בחום וקור קיצוניים. בידוד גגות יסייע מאוד לשמור על חום הבית בימי חורף וימנע חדירת קור חיצוני אליו.
בקיץ תימנע חדירת חום לתוך הבית מהגג הלוהט. בידוד גגות שטוחים נעשה באמצעות חומרי איטום שונים כאשר המקובל ביותר הינו פוליסטירן מוקצף שהוא הקלקר הידוע. הוא מגיע בעובי של 3 או 5 ס”מ ומדביקים אותו על הגג באמצעות זפת חמה.
אפשר להניח אותו על האיטום ולהיפך. כאשר מניחים קודם את הבידוד אזי הפעולה נקראת בידוד הפוך. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וניתן להתייעץ במומחים לגביהם.

מחפשים חברת איטום, שמתמחה באיטום גגות שטוחים?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום גגות שטוחים במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר כל איטום של גג שטוח הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.