You are currently viewing איטום נגד המים

איטום נגד המים

חדירת מים לתוך מבנה איננה דבר נעים כלל ועיקר ורוב נזקיה הם בימי גשם חזקים. כאשר יש מספר ימים של גשם אזי הקירות ספוגים, גגות ומרפסות שאין בהם ניקוז טוב מוצפים, סדקים סביב חלונות שאינם אטומים היטב לא עומדים בלחץ המים והתוצאה המיידית היא חדירת מים ורטיבות לתקרות, לקירות, מתחת לרצפות וכדומה.

נזקי איטום הינם קשים וכל החיים עלולים להשתבש לאורך זמן. יש קושי לתקן נזקי רטיבות ויש צורך לחכות עד להתייבשות כל הקירות כדי להתחיל ביצירת טיח חדש , בצביעה, בחיזוק קרמיקות וחיפויים אחרים שהתערערו ועוד.

איטום חלונות נגד מים

מים ימצאו דרך לפרוץ אל תוך המבנה מכל סדק ומקום אפשרי, וחלון או כל פתח אחר הם מקומות מועדים לחדירות מים. פתחי חלונות מורכבים מתריסים ומחלונות וסביב כל אחד מהם צריכה להיות אטימה מוצלחת. חומרי איטום פוליאורטנים הם המוצלחים ביותר לאיטום חלונות והם משווקים עם חומר יסוד על בסיס דבק אשר נמרח על הקירות לפני האיטום. איטום כזה מחזיק מעמד שנים רבות. את האיטום יש לבצע כ – 50 ס”מ סביב המשקוף. ניתן להשתמש גם בחומרי איטום על בסיס סיליקון אבל אלו מתקלפים ואינם מחזיקים מעמד לאורך זמן. בנוסף לאיטום, יש צורך ליצור ניקוז מוצלח במסילות האלומיניום של התריסים. ואדני החלונות אמורים להיבנות בשיפוע על מנת שהמים יחלחלו אל מחוץ למבנה.

חומרי איטום נגד מים

יש משפחות שונות של חומרי איטום ובכל אחד ניתן להשתמש על פי הצורך ועל פי סוג המבנה המיועד לאיטום.

זפת – משמשת לאיטום עשרות שנים. יש צורך להשתמש בזפת תקנית אותה מורחים במקום הנדרש.
חומרי איטום אקריליים – משחתיים או נוזליים ניתנים לשימוש במריחה או בהתזה.
חומרי איטום ביטומנים – מבוססים על שילוב של פחם, פצלי שמן ואספלט. איטום באמצעות יריעות ביטומניות הינו אחד משיטות האיטום הפופולאריות ביותר.
חומרי איטום על בסיסPVC \ EPDM  –  יריעות  לאיטום מיוחדות מחומר שמיוצר על בסיס פלסטיק.
חומרי איטום פולימריים – מתאימים לאיטום על מקומות מרוצפים ועוד.

חברת האוטמים בישראל

עבודות איטום נחשבות לעבודות מקצועיות וחשובות בכל תהליך הבנייה. מקובל לבצע אותן בעת השיפוצים והבניה ובעונה היבשה. חברת האוטמים בישראל הינה חברה בעלת תשתית מקצועית לעבודות אלו ומספקת שירותיה במקומות רבים בישראל. מנהליה ועובדיה הינם בעלי ניסיון רב ומבצעים את כל סוגי האיטום תוך כדי שימוש בחומרי איטום תקניים וחדשניים.

לאחר כל עבודת איטום נגד מים הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון
מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעת מחיר לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.