You are currently viewing רטיבות בתקרה איך לזהות ומה לעשות?

רטיבות בתקרה איך לזהות ומה לעשות?

רטיבות בתקרה היא מקור לבעיות רבות, הן עבור בני המשפחה והן עבור המבנה של הבית עצמו.
רטיבות בתקרה גורמת להצטברות של לחות בבית ולהיווצרות של עובש, ושני אלו הם גורמים ראשונים במעלה עבור התפתחות של מחלות ובעיות בדרכי הנשימה, במיוחד אצל ילדים וקשישים, אשר רגישים לכך באופן מיוחד.
רטיבות בתקרה היא גם מסוכנת עבור המבנה עצמו, כאשר תמיד ישנה סכנה שהרטיבות תתפשט אל הקירות, או גרוע מכך אל יסודות המבנה עצמן.
מסיבה זו חשוב מאוד לטפל ברטיבות במהירות האפשרית, ועוד על כך לפניכם.

רטיבות בתקרה – איך לזהות ?

רטיבות בתקרה ניתן לזהות באמצעות כתמי מים אשר מופיעים על התקרה, וכאן כדאי להדגיש כי לא חובה שאלו יהיו כתמים גדולים במיוחד, על מנת שנדע שיש לנו בעיה.
נוסף על כך לעיתים תוכלו להבחין בהיווצרות של נקודות של עובש או כתמי עובש, ולעיתים אף מדובר בטיפות קטנות של מים אשר מצטברות בפינות של החדר ושל התקרה.

מקור הרטיבות בתקרה – איתור מקור הנזילה

הדבר הראשון שיש לעשות על מנת לטפל בהצלחה ברטיבות בתקרה, היא לאתר את המקור של הנזילה.
לעיתים יהיה מדובר בפיצוץ של הצנרת מעלינו, ולעיתים יהיה מדובר בנזילה שמקורה מבחוץ, מאיטום לקוי של הגג או של הקירות החיצוניים.
על מנת לדעת בוודאות מה גורם למים לחדור לבית שלנו, יש לעשות שימוש בציוד תרמי מתקדם, אשר ניתן למצוא רק אצל חברות מקצועיות ואיכותיות העוסקות באיטום ובשיפוץ של מבנים.

רטיבות בתקרה – איטום ושיפוץ וצבע

במידה והבעיה של הרטיבות אצלכם נגרמה מאיטום בלוי או לקוי, יש לפנות אל חברת איטום – צרו קשר.
חברה כזו תוכל לתת לכם את המענה ההולם עבור איטום הגג, שיפוץ של הגג ובנוסף צביעת הדירה במחיר זול, וכמובן חשוב שתהיה זו חברה מקצועית אשר יש לה את כל הרישיונות המתאימים, אשר עובדת עם כל החומרים הטובים ביותר שיש כיום בשוק (כולל יריעות ביטומניות) ושיכולה להציג המלצות של לקוחות קודמים.

רטיבות בתקרה – מה עושים לאחר האיטום

לאחר עבודות האיטום יש להמתין מספר שבועות עד שהתקרה התייבשה לגמרי, ורק לאחר מכן לקלף את הטיח שהתפורר ולצבוע מחדש.

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.