You are currently viewing איטום טיח חיצוני

איטום טיח חיצוני

קירות חיצוניים הם קירות בעלי שטח רחב ולמעשה חשופים רבות לגשמים ומשקעים אחרים. בתקופת הרטובה, ובעיקר בחורף הישראלי, ישנם ימי גשם רצופים ואז הקירות נרטבים מאוד.
באין שמש הם גם אינם מתייבשים ואזי כל סדק בקיר עלול לשמש כמקום חדירת מים. העניין הוא שלא תמיד ניתן לזהות את מקום חדירת המים בגלל שהסדק עלול להיות בדירה בקומה עליונה ואז המים מפלסים לעצמם דרך מתחת למעטפת ונכנסים לתוך המבנה בדירה תחתונה יותר.

איטום חיצוני מוצלח לכל המבנה באמצעות טיח וצבע שמעליו ימנעו נזילות מכל סוג שהוא. טיח מכיל חומרים שמסוגלים לתת אטימה כנגד מים.

איטום לפני טיח

איטום קירות מקצועי תחת לשכבת הטיח תיתן שכבת הגנה נוספת לקירות החיוניים של המבנה. איטום לפני טיח מבצעים בעת הבנייה או השיפוצים ואזי התוצאה המתקבלת היא הטובה ביותר.
ניתן לבצע גם בעת שהבית קיים ומתגלות חדירות. במקרה כזה יש לקלף את שכבת הטיח הקיימת קודם הנחת הטיח. יש צורך לאטום לעומק סדקים קיימים באמצעות חומרי איטום מתאימים.

לאחר שמורחים את הטיח יש לחכות עד להתייבשותו. על הטיח מורחים צבע שמיועד לקירות חיצוניים ואשר יש בו חומרים שמצליחים למנוע חדירת מים ורטיבות. ניתן למצוא גווני צבע שונים על פי הטעם של בעלי הנכסים. בבניינים גבוהי קומות ניתן לבצע עבודות אלו באמצעות פיגומים או עם סנפלינג.

לאחר כל איטום של טיח חיצוני, הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.