You are currently viewing איטום גגות קלים

איטום גגות קלים

מבנים רבים מכוסים בגגות קלים שעשויים מחומרים כמו: פח, פלסטיק, איסכורית ואסבסט. איטום מבנים אלו מאתגר בגלל שנדרשת מידה רבה של דיוק ומקצועיות בביצוע אטימה מוצלחת לגגות אלו.

חומרי האטימה המתאימים לגגות אלו הינם חומרים פולימריים/אקרליים, וכן, חומרי אטימה פוליאוריטנים משחתיים. החומרים הפוליאוריטנים טובים ומתאימים ביותר ומיועדים גם לשימוש בגגות עם שיפועים. הם יקרים יותר אבל נותנים מענה טוב יותר לאורך זמן.

יש לבצע עבודות הכנה מתאימות לפני האיטום.  במידה ומוצאים חלקי פח פגועים יש לצפותם עם חומר ממיר חלודה, ראשי ברגים יש לצפות בחומר מגן מתאים.

לאחר הטיפול במקומות אלו יש לנקות היטב את כל החלקים האנכיים והאופקיים של הגג.

תהליך העבודה לאיטום מוצלח

עבודות הכנה כוללות גם איתור מקומות הנזילה בגג שיש חשד לדליפת מים דרכם. כך, ניתן לבצע טיפול ממוקד ורב תועלת. בנוסף, יש לבצע קיבוע מושלם של הגג אל המבנה.
קיבוע הגג חשוב על מנת לעגן היטב את חומר האיטום שממלא את המרווחים והחללים שמתחת לגג.

את כל החיבורים בין הלוחות בכל מקום יש למלא באמצעות מסטיק פוליאוריטני וחשוב להקפיד על מילוי כל חלל ולו הזעיר ביותר. חשוב לעבור על כל הגג ולבדוק אם יש קצוות מתכת חדים שעלולים לפצוע את שכבת האיטום. במידה ומוצאים כאלו יש לחתוך אותם באמצעות דיסק חשמלי. עבודות גמר אלו חיוניות מאוד ועשויות להאריך חיי כל איטום.

ייעוץ

מומלץ להתייעץ עם מומחים לאיטום גגות קלים לגבי שיטות האטימה וסוג החומר היעיל. ניתן לאטום באמצעות יריעות ביטומניות שנדבקות מעצמן, בחומרי איטום מושבחים בפולימרים על בסיס מים, בחומרים משחתיים שניתנים לשימוש באמצעות מריחה או התזה ועוד. השימוש בחומרים מגוונים מאפשר בחירה על פי הצרכים, הטעם והיכולות הכספיות.

מחפשים חברת איטום גגות, שמתמחה באיטום גגות קלים?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום גגות קלים במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר סיום עבודת איטום הגג הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

הישארו מעודכנים!

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.