You are currently viewing איטום חדרים רטובים

איטום חדרים רטובים

חדרים רטובים הינם מקלחות וחדרי אמבטיה אשר זורמים בתוכם מים ויש בהם רטיבות ולחות רבה. בחדרים אלו יש לבצע איטום יסודי מאחר ועלולים לזלוג מהם מים לחדרים סמוכים או אל התקרות שמתחתם. מים עלולים להיכנס אל מתחת לאריחי הקרמיקה ולערער אותם.

את עבודות האיטום עשויים לפני הנחת הקרמיקה, על הבטון החשוף ומתחת לשכבת החול עליה מרצפים. לפני עבודות האיטום יש לסיים את כל עבודות האינסטלציה, לנקות את השטח משאריות ברזל. יש צורך לבנות חגורת בטון בגובה של 5 ס”מ שתמנע חדירת מים לחדרים סמוכים. לאחר מכן, מורחים על הקירות חומר צמנט אטום למים. את הרצפה יש לנקות ואחר כך למרוח שכבת חומר איטום. לאחר התייבשות הראשונה למרוח שכבה שנייה בכיוון ניצב לראשונה כדי להשיג אטימה מרבית.

חומרים לאיטום חדרים רטובים

קיימים חומרי איטום שונים שמתאימים לאיטום חדרים רטובים. חלקם הם חומרי איטום ביטומניים. אחרים אקריליים, פולימריים, פוליאוריטנים וכן, חומרים על בסיס פלסטיק. חומרי איטום על בסיס צמנט יעילים מאוד ויש להם כושר הדבקות טוב למשטחי הבטון. לאחר שמסיימים את האיטום ממתינים להתייבשותו ועורכים בדיקת הצפה. לאחר שמוודאים שהאיטום מוצלח יש אפשרות לשפוך חול או מצע שומשום ולרצף מעליו. איטום מקצועי יחזיק מעמד לאורך זמן ולא תהיינה נזילות מהחדר הרטוב.

כאן אנחנו ניכנסים לתמונה

בכל מבנה יש לבצע עבודות איטום יסודיות ומקצועיות בעונות היבשות ובעת הבנייה או השיפוצים. חברת האוטמים בישראל מבצעת שירותי איטום לקבלני בניין, לאנשים פרטיים ובעצם לכל מי שזקוק לכך. את העבודות היא מבצעת על ידי עובדים מומחים ומוכשרים המצוידים בכלי עבודה מתאימים, במכונות הזרקה ובאמצעי מריחה מעולים. כל חומרי האיטום הינם בעלי תקן מתאים וחדיש. כל עבודת איטום תתבצע לשביעות רצון הלקוח.

 

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לבידוד הגג? השאירו פרטים ונחזור אליכם.