You are currently viewing בניית יחידת דיור

בניית יחידת דיור

אם אתם מחפשים הזדמנות לנצל שטח פנוי בבית שלכם לטובת הכנסה נוספת הרי שתוכל לבנות יחידת דיור נוספת וליהנות מהיתרונות הכלכליים הכרוכים בכך.

בניית יחידת דיור היא דבר שכיח במדינת ישראל, שכן אנו מחפשים כל דרך ליצירת הכנסה נוספת ולרוב איננו משתמשים בכל חלקי הבית העומדים לרשותנו. כך למשל נוכל לבנות יחידת דיור בשטח הגינה, יחידת דיור בעליית הגג עם כניסה נפרדת, יחידת דיור בקומה השנייה וכו’.

בניית יחידת דיור נפרדת בעליית הגג או בקומה השנייה:

מרבית הבתים עם עליית גג או הכנה לקומה שנייה אינם מנוצלים כלל. בתים מסוג זה מתאימים מאוד לבניית יחידת דיור עם כניסה נפרדת, שתוכלו לנצל אותה ליצירת הכנסה נוספת. כדי לבנות יחידה נוספת או חדר נוסף (במידה וזה אינו קיים בתכנית שאושרו לבניית הבית) תצטרכו להכין מראש תכנית ולקבל אישורים לבנייתם. לאחר מכן כדאי להיעזר בקבלן שיפוצים מקצועי ומנוסה שיבצע את העבודה, גם אם מדובר בשיפוץ של חדר קיים. קבלן השיפוצים ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, כולל עבודות החשמל והאינסטלציה, הכנת מחיצות וביצוע עבודות ריצוף. כל אלה אינם דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם וכדאי להשאיר אותם בידי איש מקצוע.

בניית יחידת דיור בחצר:

הורים רבים בונים יחידת דיור נפרדת בחצר לבן העשרה שלהם הרוצה שתהיה לו הפינה שלו ואם אפשר בנפרד מההורים אז מה טוב. לא תמיד יש אפשרות להרחיב את הבית ולעתים כמות הילדים גדולה מכמות החדרים בבית ולכן מגיל מסוים כל ילד ירצה את החדר שלו ותצטרכו לחפש פתרונות יצירתיים. בניית יחידת דיור בחצר תתאים גם במקרה הזה וגם במקרה ותרצו לייצר הכנסה נוספת, כמעט פאסיבית, מדמי שכירות לאנשים המתגוררים אצלכם בחצר.

כיצד נוזיל עלויות באמצעות בנייה קלה?

בנייה קלה היא בעצם שימוש בחומרי בנייה מיוחדים, אטומים מפני הגשמים מצד אחד ועם זאת קלים יותר לבנייה והתאמה לצרכים שלכם. הרעיון הוא לבנות יחידת דיור מספיק חזקה ומבודדת מתנאי מזג האוויר מצד אחד וכזו שיהיה נעים לגור בה ותעלה לנו פחות כסף מצד שני. כמו כל עסק בחיים – צריך להשקיע כסף כדי ליצור כסף. אז אם אתם רוצים ליצור הכנסה נוספת מיחידת דיור בבית שלכם, תצטרכו להשקיע כסף בבניית היחידה. עם זאת, תוכלו ליהנות מהפחתה משמעותית בהוצאות אם תשתמשו בחומרי בנייה קלה.

בניית יחידת דיור לצרכים נוספים:

לא תמיד מטרת הבנייה תהיה לייצר הכנסה נוספת משכירות היחידה. לעתים רבות אנשים מעדיפים להשקיע מעט כסף בבניית יחידת דיור כדי ליצור לעצמם סטודיו או משרד למטרה כלשהי. כך למשל מישהו שמעביר סדנאות בקבוצות קטנות יוכל לעשות זאת ביחידת הדיור הנפרדת שלו, אם אתם עוסקים בעיסויים וריפוי, פסיכולוגיה או כל תחום אחר שמצריך קליניקה או חדר עבודה מסוים. אם אתם רוצים את זה לצורך חדר עבודה הכולל מכשור, ציוד וחומרי גלם מסוימים או אם אתם צריכים משרד לעבוד בו בנחת בנפרד מהרעש שיש בבית.

עבודת שיפוצים תתבצע רק על ידי קבלן שיפוצים מקצועי:

מלבד העובדה שמרבית עבודות השיפוץ ובוודאי בניית יחידת דיור מצריכים אישורי בנייה/שינוי מבנה מסוימים, הרי שאתם רוצים גם שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, כדי שלא תצטרכו להזמין איש מקצוע נוסף לביצוע העבודה מחדש או לצורך ביצוע תיקונים.

האוטמים בישראל הנה חברה המתמחה בעבודות שיפוצים בכל רחבי הארץ, כולל בניית יחידת דיור מא’ ועד ת’. אנו נשמח לתת לכם השירות הטוב ביותר ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון כדי להתייעץ לגבי השיפוץ הבא שלכם.

הישארו מעודכנים!

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה ליחידת דיור? השאירו פרטים ונחזור אליכם.