You are currently viewing איטום מרפסות מרוצפות

איטום מרפסות מרוצפות

אם גם לכם יש מרפסות מרוצפות הרי שהן מנוצלות למטרות טובות ושונות. הקיץ הישראלי הינו לח וישיבה על מרפסת כזאת אל מול בריזה קיצית מהנה מאוד ומאפשרת שלל עיסוקים ותחביבים. יחד עם זאת, יש צורך לבצע איטום יעיל מתחת למרצפות של המרפסות כדי למנוע חלחול וחדירת מים אל תוך הבית.
איטום מרפסות מרוצפות ניתן לבצע בצורה יסודית על ידי הרמתן והנחת חומרי איטום מגוונים מתחתן. שיטה זאת נחשבת יקרה, ולכן, יש שיטת ביניים שנותנת מענה טוב למספר שנים. הפתרון הוא על ידי איטום המרצפות החיצוני מבלי להרימן והוא נעשה במספר שלבים. ראשית מורחים ווקס על הרצפה כשלב ראשון. לאחר ייבוש הווקס מבצעים פתיחת פוגות בעזרת מסור יהלום חשמלי. מנקים את המקום ומאפשרים לכל האזור להתייבש היטב. לאחר מכן, מורחים חומרים פוליאורטנים מיוחדים על כל הריצוף, על הפאנלים, המרזבים, הצינורות וכיוצא בזה. כך משיגים איטום שיכול להחזיק מספר שנים.

איטום מרפסות – מחיר

מרפסות החשופות לגשם ולמשקעים אחרים חייבות לעבור איטום מתאים כדי למנוע חדירת מים לחללי הבית השונים. יש שיטות איטום שונות שחלקן יסודיות ונעשות מתחת לריצוף ויש אחרות שנעשות על הריצוף עצמו ואשר נותנות מענה טוב לכמה שנים. מטבע הדברים יש הבדלי מחירים בין השיטות השונות.
איטום באמצעות יריעות ביטומניות  – עלות איטום עם יריעות בעובי של כ 5 מ”מ הינה בין 70 ל 85  ש”ח למטר .עלות עם יריעות של 4 מ”מ תהיה זולה בכ 10 שקלים למטר.
איטום באמצעות חומר אקרלי משחתי –  עלות בין 40 ל 60 ש”ח למטר.
איטום באמצעות חומר פולימרי –  עלות בין 50 ל 80 ש”ח למטר.

*צריך לציין כי יכולים היות שינויים במחירים בהתאם לגודל השטח ולאופי המקום.

סרטון זה מציג כייצד אוטמים מרפסת מרוצפת

מחפשים חברת איטום מומלצת, שמתמחה באיטום מרפסות מרוצפות?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום מיוחדים במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר כל איטום של מרפסת מרוצפת הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

רוצה הצעה לאיטום?