You are currently viewing איטום גגות מרוצפים – שיטות ופתרונות

איטום גגות מרוצפים – שיטות ופתרונות

גג מרוצף הינו, במקרים רבים, מקום שניתן לבלות בו שעות רבות ונעימות במסגרת משפחתית, עם חברים ואורחים אחרים. גג כזה מנוצל רבות בימי הקיץ הלוהטים אבל גם בימי חורף שמשיים. אם ברשותכם גג מרוצף כזה ומתחתיו ולצידיו מתגלים סימני חדירות מים ורטיבות אז קיים חשש סביר שהאיטום שלו אינו מוצלח ויש צורך לתקנו. חשוב לציין, כי איטום יסודי לגג מרוצף הינו איטום אותו צריך לבצע מתחת למרצפות ואת זה עושים בשיטות שונות.

רוצים להכין את הגג שלכם לפני החורף?
מעוניינים להזמין שירותי איטום גגות מרוצפים?
חברתנו תעניק לכם מגוון שיטות לאיטום גג מרוצף כגון, איטום גגות מרוצפים ללא הרמת הריצוף. כמובן, במחיר הוגן!
חברת האוטמים בישראל מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי במחיר אטרקטיבי במיוחד!
אצלנו כל סוגי האיטום מגיעים עם אחריות מלאה!
25 שנות ניסיון

איטום תחת המרצפות

בעת הבנייה והשיפוצים יש צורך לאטום את הגג המרוצף על פי תקנים ידועים ומוכרים. עושים זאת בעזרת התקנת יריעות ביטומניות מיוחדות שמיועדות לצרכים הללו, או באמצעות חומרים ביטומנים או אקריליים נוספים. ככל שהאיטום ייעשה על משטח בטון כן האחיזה שלו תהיה טובה יותר והאיטום יחזיק מעמד שנים רבות. חברת האוטמים בישראל מבצעת עבודות איטום מגוונות למבנים בעת הבנייה והשיפוצים ובהזדמנויות אחרות. יש ברשותה ידע וניסיון רחב המאפשר לה לתת פתרונות מתאימים בכל סיטואציה.

פתרונות שונים

לעיתים, מתגלות נזילות כאשר הגג כבר קיים ואז יש צורך לבצע איטום מעט יותר מורכב. בכל מקרה, עדיף לגשת אל הפתרון המושלם שהינו עקירת כל המרצפות, הנחת חומרי האיטום על פי הבחירה וריצוף מחדש. יחד עם זאת, יש בעלי מבנים שאינם רוצים להשקיע סכומים נכבדים בכך ומעדיפים ללכת אל פתרון פחות מושלם אבל חסכוני בהרבה. במקרה כזה חברתהאוטמים בישראל תבצע עבודה שונה בתהליך מיוחד.

איטום על גבי ריצוף קיים

ראשית יש צורך לנקות את הגג באופן יסודי. לאחר מכן, יש למרוח ווקס שמטרתו היא למנוע הידבקות חומרי האיטום שבפוגות על גבי  המרצפות. השלב הבא הוא פתיחת הפוגות במרצפות ובפנלים עם דיסק חשמלי עד לרווח של 4 מ”מ לעומק ולרוחב. בשלב זה, מנקים שוב את המקום בצורה יסודית ובמידת האפשר מניחים לו להתייבש. מבצעים מילוי של רובע אפוקסית ולאחר מכן אוטמים את כל החיבורים באמצעות חומר איטום פוליאוריטני גמיש. בנוסף, יש להקפיד לבצע איטום סביב המרזבים, בנקודות חיבור של מסילות ומשקופי הדלת כדי להשיג איטום יעיל ככל האפשר. חברת האוטמים בישראל מבצעת עבודות איטום אלה באופן שוטף ולאורך זמן.

בהצלחה 

רוצה הצעה לאיטום?

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.