You are currently viewing איטום גגות בזפת חמה

איטום גגות בזפת חמה

עיקר חדירת המים לתוך בתים מתבצעת מהגגות והתוצאות שלה נעות בין קשות מאוד למטרידות. במקרים קיצוניים, יש נזילות של ממש שמחייבות פינוי חדרים או כל הבית עד לתיקונן, ובקלות יותר נגרמת רטיבות שפוגעת בטיח ובצבע וגורמת לאוויר לח בחדר. עקב כך יכולים הדיירים לסבול מבעיות במערכות הנשימה.

תיקון נזקי נזילות עלול לארוך זמן רב  מאחר ויש צורך להמתין עד להתייבשות כל האזורים הרטובים ורק אז להתחיל בתהליך התיקון. במקרים רבים, יש  צורך לבצע תיקון מקיף לכל החלל הפגוע כדי למנוע תיקון של טלאי על טלאי. איטום באמצעות זפת יכול לפתור בעיות חדירות מים מכל שטח הגג. זיפות כזה יכול להחזיק מעמד מספר שנים בתנאי שמתחזקים אותו כהלכה.

יש צורך להכין את הגג לזיפות ותחילה יש לנקותו בצורה יסודית. יש צורך למרוח שכבת יסוד שעשויה מחומר ביטומני מדולל שתפקידו הינו לקשר בין הבטון לשכבת הזפת שמעליו. מבחינים במספר שיטות זיפות. הראשונה באמצעות זפת בשכבה אחת, השנייה עם זפת בשתי שכבות עם אריג פיברגלס והשלישית עם שתי שכבות זפת ורשת אינטרגלס ביניהן. יש צורך למרוח שכבת הלבנה על הזפת באמצעות סיד או צבע לבן מתאים. יש להשתמש בזפת תקנית 75/25. את הזפת עצמה יש למרוח כאשר היא חמה ולהמתין להתקררותה לפני מריחת שכבת ההלבנה.  במידה וקיימים סדקים קודמים יש לאטום אותם באמצעות שתי שכבות זפת ובד יוטה שמונח ביניהם.

יש צורך לבצע זיפות הרולקות שהם למעשי מקומות המפגש בין הרצפה לקירות. אלה מקומות רגישים שמועדים לחדירת מים ואת האיטום עושים עם שתי שכבות זפת ורצועת יוטה ביניהן. על מנת להשיג זיפות מוצלח יש להשתמש בכמות זפת המתאימה לשטח הגג. יש צורך להלבין את הזפת כל שנה מחדש.

מחפשים חברת איטום, שמתמחה באיטום גגות בזפת?
חברת האוטמים בישראל תעניק לכם שירותי איטום במחיר אטרקטיבי במיוחד!
לאחר כל איטום  הגג בזפת הצוות שלנו יעניק לכם שקיפות על אופי העבודה וכמובן אחריות מלאה.
25 שנות ניסיון

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לזיפות? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

התגובות נעולות.