You are currently viewing איטום נגד רטיבות

איטום נגד רטיבות

בית מגורים או כל מבנה אחר אמור לאכלס דיירים, ועל כן, הוא אמור להיות נעים, מזמין ובטוח למגורים. אחד הנושאים המטרידים מנוחתם של מתכנני ובוני בתים, וכמובן, את דייריהם הוא נושא האיטום.

חדירת מים למבנה הינה צרה צרורה ואין זה משנה באיזה כמות. ברור הוא שנזילות מוגברות יכולות לשבש לחלוטין פעילות בתוך בית. יהיה צורך, במקרים קיצוניים, לפנות חדר שיש אליו נזילות מסיביות. אבל גם רטיבות על קירות יכולה לפגוע בנוחות הדיירים. נזילות מים מגיעות מגגות, ממרפסות, מקירות ומפתחים אחרים. איטום טוב יכול למנוע כל חדירת מים מכל סוג שהוא ויש לבצע אותו בעונה היבשה.

חומרי איטום נגד רטיבות

מומחים מקצועיים לנושאי איטום מכירים את כל שיטות האיטום ומסוגלים לבצע איטום למבנים שלמים או לחלקים מהם. הכול לפי הצורך. מומחים אלו משתמשים בחומרי איטום תקניים ומתקדמים. מדובר על סוגים שונים של חומרי איטום שמגיעים ממשפחות שונות.

חומרי איטום ביטומנים – מבוססים על שילוב של פחם, פצלי שמן ואספלט. איטום באמצעות יריעות ביטומניות הינו אחד משיטות האיטום הפופולאריות ביותר.
זפת – משמשת לאיטום עשרות שנים. יש צורך להשתמש בזפת תקנית אותה מורחים על הגגות יש צורך לצבוע אותה בסיד או בצבע לבן כל שנה.
חומרי איטום אקריליים – משחתיים או נוזליים ניתנים לשימוש במריחה או בהתזה.
חומרי איטום על בסיסPVC \ EPDM  –  יריעות לאיטום מיוחדות מחומר שמיוצר על בסיס פלסטיק.
חומרי איטום פולימריים – מתאימים לאיטום על מקומות מרוצפים ועוד.

איטום קירות נגד רטיבות

קירות חיצוניים ניתן לאטום במספר דרכים. האחת היא באמצעות הנחת יריעות מיוחדות או באמצעות משחות אקריליות שונות אשר מורחים אותם על הקירות כמו שמורחים צבע. כאשר משתמשים במשחה אקרילית אזי יש אפשרות לבחור במשחות בגוונים שונים לפי הטעם, ובכך, לשוות למבנה מראה לבן או צבעוני. בקירות שבהם יש נזילות ממקומות בעייתיים, כדאי להשתמש בשילוב של חומר משחתי וחומרי איטום אחרים לצורך השגת איטום מרבי.

הישארו מעודכנים!

נושא האיטום הינו כבד משקל ויש להתייחס אליו במלוא תשומת הלב. נזילות קורות בחורף הגשום ונזקיהן עלולים להיות חמורים מאוד. מעבר לנזקים לטיח, לצבע ולקרמיקות וחיפויים שונים, הרי שיש חשש להתפרצות מחלות בדרכי הנשימה לדיירים הנושמים את האוויר הלח והעבש שבבית.

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.
חברת האוטמים בישראל הינה חברה מקצועית שמטפלת ונותנת פתרונות לכל סוגי הנזילות. איטום מעולה ומקצועי שנעשה על ידי החברה ימנע בעיות נזילות עתידיות.