You are currently viewing עבודות איטום בסנפלינג – מגיעים לכל נקודה

עבודות איטום בסנפלינג – מגיעים לכל נקודה

בכל מבנה יש צורך לבצע עבודות איטום מקצועיות לצורך הגנה מפני חדירת מים ורטיבות. בישראל קיימים מבנים מסוגים שונים ובהם, מבנים תעשייתיים, בנייני משרדים, מרכזי סחר וקניונים, וכמובן, בנייני מגורים. הבנייה לגובה נפוצה בישראל בגלל סיבות שונות שאחת החשובות בהן היא הצורך לשכן כמות אנשים גדולה על שטח קטן.

בכל עיר יש שכונות רבות שבהן ניתן לראות מגדלי בניינים מסוגים שונים ובגבהים רבים. בניית בניינים אלו מחייבת שיטות בנייה מתקדמות שמשלבת עבודה עם מנופים גבוהי קומה. יש עבודות בגבהים אותן יש צורך לבצע באמצעות סנפלינג ואחת מהן היא עבודת האיטום.

איטום חדירת מים

חדירת מים לתוך מבנים יכולה להתקיים מקירות שאינם אטומים כהלכה. קירות של בניינים גבוהי קומה סופגים מטחי גשם בימים גשומים במיוחד, ואם יש מספר ימי גשם רצופים אזי הלחץ על הקירות מתגבר. הם נרטבים ובהיעדר שמש לא מתייבשים ואזי הרטיבות יכולה לחלחל פנימה מכל סדק. העניין הוא, שלא תמיד מצליחים לזהות בצורה מהירה ומדויקת את מקום חדירת המים.

המים יכולים לחדור מסדק בקומה עליונה, לפלס דרכם מתחת לשכבת הטיח או החיפוי ולהיכנס בדירה בקומה תחתונה. בבניינים גבוהי קומה לא ניתן לזהות את מקום חדירת המים ממבט מהקרקע אלא רק כאשר סורקים את הקיר מקרוב. אנשי סנפלינג יכולים לעשות זאת בגלל טכניקת העבודה המיוחדת שלהם. הם נתלים בין שמיים וארץ ויכולים להגיע לכל נקודה בכל גובה שהוא ולעגן עצמם מולה.

איטום קירות בסנפלינג

עבודות סנפלינג הן עבודות מיוחדות ומסוכנות ואנשי סנפלינג מנוסים יודעים להתקין את כל המערכת בצורה בטוחה. הם יתקינו עוגנים מהגג וישתמשו בשיטות אבטחה מיוחדות כדי למנוע תקלות ואסונות. בנוסף לכך, הם מבטחים עצמם בביטוחים מתאימים כולל ביטוח צד ג’.
ביטוח צד ג’ מכסה את הלקוח וכן, אנשים זרים אשר אינם קשורים לעסקה אבל עלולים להיפגע. עובדי סנפלינג אלו מבצעים עבודות תיקונים שונות, ניקוי חלונות, עבודות צבע וטיח ועוד.

בין היתר הם מתמחים בעבודות איטום ומשתמשים בסוגי חומרי איטום המקובלים לאיטום קירות. מקובל לבצע איטום קירות (ניתן לקרוא עוד במאמר שכתבתי בנושא) בעת הבנייה ולאחר סיום עבודות השלד. דרך אחת לבצע את האיטום היא באמצעות יריעות מיוחדות שמניחים לפני עבודות החיפוי. דרך אחרת היא באמצעות משחות אקריליות שונות אשר מורחים אותם על הקיר כמו צבע. יש אפשרות לבחור במבחר צבעים ובכך לגוון את המראה החיצוני של הבית.

איטום בבניינים עם חיפויים ובלעדיהם

לא תמיד מריחת משחה אקרילית פותרת את הבעיה ביסודיות, ובמקרים בהם מתגלים סדקים עמוקים, יש צורך להשתמש בחומרי איטום נוספים אותם מחדירים לסדקים טרם מריחת המשחה. בניינים אשר יש להם חיפוי של אריחים שונים הינם בניינים אשר רמת חדירת המים אליהם נמוכה. אריחים המותקנים המודבקים היטב ואשר הפוגות ביניהם מלאות עם חומר אטום למים נותנים דרגת איטום גבוהה.
יחד עם זאת, במקרים שבהן האטימה אינה מוחלטת יכולים המים לחלחל בין האריחים. במקרים כאלו יש אפשרות להשתמש בחומרים דוגמת סילוקסן אותם מתיזים על הקירות מלמעלה למטה על מנת ליצור שכבת איטום טובה.

בחירת חברה מקצועית ומיומנת

מומלץ לבחור חברת סנפלינג אשר עובדיה ומנהליה מנוסים בעבודות איטום לבניינים גבוהי קומה. כדאי לברר על החברה ולקבל המלצות מאנשים אשר סומכים על שיקול דעתם. שירות סנפלינג הינו שירות שאמור להינתן  עם אחריות כבדה כל הפרוצדורה הינה מורכבת ויקרה וכדאי לקבל את השירות הטוב ביותר שאפשר להעלות על הדעת..

מעוניינים לקבל עוד פרטים? רוצים הצעה לאיטום? השאירו פרטים ונחזור אליכם.