You are currently viewing איטום גגות תל אביב

איטום גגות תל אביב

איטום גגות בתל אביב

אם אתם גרים בתל אביב או בגוש דן הרי שהנכם חלק מאוכלוסייה מגוונת שמאכלסת בתים ומבנים מסוגים שונים. תל אביב הינה עיר אשר תקופת החורף שלה מאופיינת בימים גשומים רבים.
אם גם אתם סובלים מנזילות ומבעיות רטיבות שמקורם בחורף הרטוב אזי אתם צריכים לדעת שניתן לפתור את הבעיות בצורה יסודית, ואפילו לטווח ארוך.
גם אתם מעוניינים להינות משירות מקצועי כמו הלקוחות המרוצים שלנו? התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

חברת האוטמים בישראל הינה החברה הפועלת בכל גוש דן ומסוגלת לתת פתרונות איטום מורכבים לכל לקוח ולכל מבנה. עלולים להיווצר מקרים שונים של חדירות מים ורטיבות: מגגות, ממרפסות, מקירות, מחלונות ומדלתות ומפתחים שונים בבית. הבעיות הנפוצות, הינן, כמובן הנזילות מהגגות ולאחריהן הנזילות ממרפסות גג או ממרפסות צמודות לבית.

מכל סוגי האיטום הקיימים בבתים ומבנים, איטום גגות הוא  הנפוץ ביותר. הסיבה לכך נעוצה  בעובדה שהמים חודרים למבנה מהגגות ביתר קלות. בתל אביב יש מבנים רבים וכולם זקוקים לאיטום מפני חדירת מים וחברת האוטמים בישראל מבצעת שם פעילות ענפה של עבודות איטום על כל הנלווה אליהן. איטום גגות בתל אביב, אכן תופס חלק נכבד כאשר עבודות רבות הן איטום שנעשה באמצעות יריעות ביטומניות. איטום נפוץ אחר הוא באמצעות זפת. עבודות איטום גגות בתל אביב אחרות הם אלו שנעשות באמצעות חומרי איטום משחתיים ומותזים. כל שיטת איטום  מביאה איתה יתרונות אחרים. יריעות ביטומניות הינן חזקות ומסיביות. הן עומדות בפני פגיעות מכאניות וטמפרטורות חום וקור קיצוניות. מתאימות לגגות שטוחים ומעט משופעים. זיפות טוב לגגות בהם יש מתקנים רבים. הזפת נכנסת לנישות ,חורים וסדקים קטנים. היא מחזיקה מעמד פחות זמן מיריעות ביטומניות. איטום משחתי או מותז טוב לגגות משופעים ולגגות קטני מידות ובעוד מקרים. איטום גגות בתל אביב מתבצע על ידי חברת האוטמים בישראל לפי הצורך ועל פי טעמם ויכולותיהם הכספיות של בעלי הנכסים.

שירותי איטום פופולריים בתל אביב

איטום גגות משותפים

בניינים משותפים מנוהלים על ידי וועדי בתים נבחרים שדואגים לכל הנעשה בשטחים המשותפים. גגות משותפים זקוקים לאיטום כדי שהמים לא יחדרו אל בתי הדיירים. וועדי בתים, יעדיפו, לרוב, זיפות גגות בגלל המחיר הנוח. ניתן לבצע זיפות בשלוש דרכים. בשכבה אחת והלבנה, בשתי שכבות עם רשת אינטרגלס באמצע או שתי שכבות עם אריג פיברגלס באמצע. איטום אחר לבתים משותפים המוכנים להשקיע באיכות הוא באמצעות יריעות ביטומניות, וגם כאן ניתן לבצע אותו עם שכבת יריעות אחת או שתיים. את היריעות מחברים זו לזו באמצעות הלחמת חום או עם דבק. אלה הן שתי האופציות המועדפות והמבוקשות על ידי בתים משותפים. יש צורך לבצע את כל סוגי האיטום על פי סדר מתוכנן ובעזרת חומרי איטום תקניים איכותיים.   בכל מקרה, יש צורך להלבין את השכבה העליונה של האיטום.

סובלים מנזילות בגג?

בימים גשומים מאוד מתחילות הנזילות במבנים שאין בהם איטום טוב על הגג. או אז מתקשרים הדיירים הסובלים כדי לבקש בדיקה, טיפול ותיקון. במקרים רבים, ניתן לספק טיפול ראשוני שיפתור זמנית את הבעיה, אבל לא תמיד יהיה ניתן לתת מענה כולל. עבודות איטום עושים בתקופה היבשה, ולכן, יהיה צורך להמתין לה. בחורף ניתן לתקן חורים, קרעים, סדקים וכדומה במקומות רגישים, ובעונה היבשה יש לבצע איטום כולל באחת מהשיטות הנזכרות למעלה. נזקי חדירות מים הינם קשים ועלולים להגיע עד למצב של פינוי חדרים מהבית. גם תיקוני קירות שניזוקו מרטיבות נעשים לאחר שהם מתייבשים. חברת האוטמים בישראל מבצעת טיפולי חירום ואיטום מסודרים לפי הצורך.

שירותי איטום בזמינות מיידית

כמו בשירותים רבים אחרים שירותי איטום יכולים ואפילו חייבים להינתן באופן מיידי. בית שיש אליו חדירת מים רבה אינו מתאים ואף מסוכן למגורים. אוויר רטוב ולח יכול לגרום נזקים למערכות הנשימה של  הדיירים. לכן, מספקת חברת האוטמים בישראל שירותי עזרה ראשונה ללקוחות חדשים. לקוחות עבורם בצעה החברה עבודות איטום יסודיות יהיו מוגנים, ולרוב, יהיו זקוקים רק לשירותי תחזוקת איטום. טיפולים מיידיים יכולים להגיע עקב, סדקים וחורים באיטום הקיים, התנפחויות של יריעות בגלל מים שנקוו  בשכבות התחתונות, בגלל חדירת מים ממקומות חיבור שבין הרצפה לקירות הגג  ובעוד נסיבות. לרוב, אלו הם תקלות שנובעות מכך שנוצר בלאי באיטום קודם ולא נעשתה תחזוקה מונעת, מאיטום כושל שנעשה שלא כהלכה או עם חומרים שאינם תקניים ועוד.

טיפול מיידי

בכל מקרה, נזקי רטיבות הינם נזקים שחייבים לפתור ורצוי כמה שיותר מהר. ללא טיפול מתאים הנזילות לא תפסקנה ואף תתגברנה והנזקים אינם נעימים למראה. טיח וצבע מתקלף, רטיבות שהופכת לעובש, קרמיקות ומרצפות מעורערות ועוד הם חלק מהסימפטומים וכל זה מוביל לאוויר לח בתוך הבית שעלול לגרום לבעיות נשימה, למחלות ריאות ולעוד נזקים גופניים אחרים. חברת האוטמים בישראל תגיע לטפל בבעיה במיידית ותבצע איטום מתאים על פי הצורך ובקשת הלקוח. טיפול בנזקי רטיבות יכול לארוך זמן רב בגלל שלא ניתן לבצע תיקון מיידי אלא חייבים להמתין עד שכל האזור הרטוב יבש לחלוטין, והדבר יכול לארוך גם חודשים ועד לסוף תקופת החורף. מה עוד שתיקון של טלאי על טלאי אינו יפה לעין, ובמקרים רבים, צריך להשקיע בטיח ובצביעה של כל הקיר הרטוב או אפילו של כל החלל.

איטום בתקופה היבשה

העניין הוא, שאיטום מקדים, מקצועי ויעיל יכול לחסוך את כל הבעיות הללו וימנע גם עגמת נפש רבה ונזקים כספיים ואחרים. לכן, מומלץ בחום להקדים תרופה למכה ולהזמין את האוטמים בישראל לבצע איטום עוד בתקופה היבשה. איטום בתקופה היבשה חייב להיעשות בצורה מדויקת ומקצועית לחלוטין, שכן, לא ניתן לבדוק את האיטום בתנאי חורף אופטימאליים, כלומר, במצב בו יש ימי גשם עזים ורצופים ואז כל הגגות, המרפסות והקירות חשופים למשקעים מרובים ומסיביים. ניתן לבצע בדיקה באמצעות התזת מים מרובים על אזור האיטום אבל אין הדבר דומה למצב האמיתי.

שיטות איטום מגוונות

משום כך, מומחי האיטום של האוטמים בישראל מקדישים תשומת לב מיוחדת לביצוע העבודה, משתמשים בחומרים תקניים ומעולים ולא חוסכים בהם. הכול כדי לספק ללקוח את האיטום המקצועי הנדרש. יש שיטות איטום שונות שמבוצעות לגגות ולמרפסות ומנהלי חברת האוטמים בישראל יודעים להמליץ על המתאימים ביותר. כמובן, שההחלטה הסופית הינה של הלקוח ונובעת משיקולי צורך, יכולת כספית, טעם וכדומה. השיטות המקובלות ביותר לאיטום גגות הינן באמצעות יריעות ביטומניות, על ידי זפת חמה, באמצעות חומרים אקריליים או חומרים פוליאוריטנים אחרים. כל גג שונה מהאחר במצבו ויש צורך להתאים את שיטת האיטום אליו.

עבודה מקצועית

גג בטון חדש הוא במצב אידיאלי לאיטום וניתן לאטום אותו בכל דרך. גג עמוס במתקני דודי שמש וקולטים הינו בעייתי מעט וכאן רצוי להשתמש בזפת, אם כי ניתן גם לבצע עבודה יסודית באמצעות יריעות ביטומניות. יש חשיבות להקפדה על איטום בחומרים מאותה משפחה. כלומר: לא להשתמש בחומרים ביטומניים על אקריליים ולהיפך בגלל שהאיטום לא יחזיק מעמד. כמובן, שכל עבודת איטום חייבת להיעשות בצורה מקצועית ועל פי הספר כולל ניקוי גג מקדים ומריחת שכבת הלבנה בעת זיפות ולפי הצורך. חברת האוטמים בישראלה פועלת גם בתל אביב ובגוש דן ומכירה את כל שיטות האיטום ותבצע אותן על הצד הטוב ביותר לטובת כל לקוח, פרטי, מוסדי, עסקי או אחר.

 

המלצת לקוחות וחוות דעת בנושא איטום גגות, באזור תל אביב והסביבה


שם הלקוח: אלון, תל אביב
סוג האיטום: איטום גגות
השירות שבוצע: איטום גג ל4 בתים פרטיים.
 היה שווה כל שקל, לא סתם חבר שלי המליץ עליכם. נתתם כאן עבודה מקצועית ביותר.

שם הלקוח: ערן, תל אביב
סוג האיטום:  איטום גגות
השירות שבוצע: איטום נזילות מקומיות ופתיחת מרזבים.
 ממש מקצוען אמיתי, אין יותר נזילות בתקרה. תותחים!

שם הלקוח: שלום, תל אביב
סוג האיטום:  איטום גגות
השירות שבוצע: איטום גג של בניין משותף באמצעות יריעות ביטומניות.
 לאחר שהיו אצלי שלוש חברות איטום שונות במשך 3 שנים אתם היחדים שביצעתם איטום ברמה הגבוהה ביותר.

שם הלקוח: עדנה, תל אביב
סוג האיטום:  זיפות גגות
השירות שבוצע: זיפות גג בניין משותף 170 מ”ר.
 אין לי מילים לתאר איך אני מרוצה מכם. תודה מכל הלב.

שם הלקוח: רקפת, תל אביב
סוג האיטום:  איטום מרספת
השירות שבוצע: הרמת הריצוף ואיטום ביריעות.
 כבר חמש שנים שאנחנו סובלים מנזילות בחורף ואין לנו פתרון, עד שהגעתם ועישתם לזה סוף. ישר כוח אתה מקצוענים ברמות גבוהות.

שם הלקוח: שאול, תל אביב
סוג האיטום:  איטום מרפסת
השירות שבוצע: איטום כללי של מרפסת 34 מ”ר כולל פנאלים וחריצים.
 מחירים מעולים, הגיעו בזמן כמו שקבעתי איתם, ממליץ בחום.
גם אתם מעוניינים להינות משירות מקצועי כמו הלקוחות המרוצים שלנו? התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם.